RE: Boot po klonování ERR

Dejma dejma na volny.cz
Středa Červen 25 19:11:31 CEST 2003

Nabootoval jsem zpět z 1.6GB a namontoval /dev/hdb1 (15GB) a při ls se
to vzteká input/output error. Adresáře to zobrazuje i soubory v nich,
ale je to nepoužitelný. (Disk je v pohodě, před tím na něm byly pouze
data a v pořádku) takže si myslím, že to dojebal Norton ghost.

Reinstalaci jsem prubnul (pouze na tom 15GB) - zkončila ve smyčce "nelze
nalezt kořenový oddíl" -> OK a pořád dokola :).

ZÁVĚR: Cesta norton ghosta se mi jeví značně překoplikovaná!

Pokusil bych se o následující:
BUĎ
1) Zrušim všechno na 15GB HDD
2) sektor_kopírovací_příkaz /dev/hda /dev/hdb (existuje sektorkopírovací
příkaz)

NEBO
1) ABSOLUTNÍ ZOUFALOST - naistalovat ten linux nově na 15GB (to bych si
připadal jako ten největší dacan, protože jsem to minlý týden
dokonfiguroval, FTP, SAMBA, MYSQL,APACHE), ale ta 1.6 je úděsně malá a
pomalá, dell má "jen" 4IDE, a ta 1.6 mi tam jedno zabírá kvůli směšným
1.6GB. - TO ZAMÍTÁM

A NEBO
1) udělám RAID mirror a pak ten 1.6 HDD vypnu a "měl" by najet z rejdu
15GB (to je asi utopie, protože bych se dostal do jinýho generátoru
problémů RAID - spare disk - TO se mi jeví hodně na hlavu, ale když nic
jinýho tak to prubnu. Je k tomu alespoň dost informací.

A NEBO
Se tu najde BŮH a hodí link nebo info jak na to správně.

JAK TO DĚLÁTE VY TUČŇÁCI, CO SE TÍM ŽIVÍTE?

Jinak díky za předchozí mejly, rozhodně povzbudivé a už to buším do
svojí linuxové noulíčbáze.
Dneska už toho mám plný zuby, jdu domů.

GHOST to zmršil, ls hlásí io erro

---