Skript na posilani sms vsude

Dave Lister dave na birko.cjb.net
Středa Červen 25 23:16:08 CEST 2003

On Wed, Jun 25, 2003 at 02:54:14PM +0200, Cyber-Duracel wrote:
> Ahoj,
> tak mi to nejak nemaka,dal jsem gcc -o hex hex.c a pak chmod 755 hex a
> cp hex /usr/local/bin
> a vysledek
> [cyber na cyber sms]$ /bin/bash sms 606 xxxxxx
> Text pro zpravu na 606 xxxxxx (Enter=konec):
> pokus
> Kontaktuji branu... ok.
> Odesilam... ok
> [cyber na cyber sms]$
>
> jenze nic neprislo,muzete me nejak nasmerovat ??? diky

No vypada to, ze vse probehlo ok, ale brana je zahlcena. Me zatim
nejdelsi odlozeni delalo neco kolem minuty a to pisu hodne casto
i ve spicce, ale muze to byt pochopitelne i dele. Do pristi "verze"
planuju vykuchani a zobrazeni odhadu prodlevy, pipadne vyplivnuti
chybove hlasky. Kdyby to nekoho chytlo a chtel si pohrat... ;)

Rad bych se taky zeptal zkusenejsich skriptaru, jak dostat hodnotu
promenne nastavene v cyklu ven. pouzivam konstrukci

... | while read var; do
	... PROM=$var ...
done

a vypada to, ze promenna $PROM je mimo ten cyklus unset, coz nechapu,
protoze jeho telo snad neni zadnej child proces. Vyresil jsem to tak,
ze misto nastaveni promenne jeji hodnotu poslu na stdout, celej cyklus
uzavru do backticku (`...`) a vysledek teprv pak do promenne odchytim

PROM=`... | while read var; do
	... echo $var ...
done`

Vycucal jsem to z prstu, funguje to, ale prijde mi to krkolomny a nejde
tak asi nastavit vic ruznejch promennejch. Radu bych vazne privital.

Zdravim a diky,
Dave