Re: Kylix 3 OE - nemo¾nost nastavení anglické klávesnice

God.zilla god.zilla na seznam.cz
Čtvrtek Červen 26 00:10:47 CEST 2003

#setxkbmap -layout us

zabralo to, díky... ale zajímalo by me, proc vsechny aplikace v pohode
prebírají nastavení KDE, jen nejaký Kylix si delá co chce :-) nemohlo by to
být tím, ze jsem instaloval s parametrem -m (pouzití vlastního instalátoru
kvuli nekompatibilnímu rpmdb?)

jeste jednou díky, uz jsem myslel ze to nepojede..

S pozdravem
Jaroslav "God.zilla" Sedenka

"Peter Cernoch" <pcernoch na volny.cz> píse v diskusním príspevku
news:bdbk0c$g73$1 na ns.felk.cvut.cz...