tinylinux pre 486 - neuronove site

Jaroslav Aster xaster na fi.muni.cz
Čtvrtek Červen 26 13:19:32 CEST 2003

Zdenek Pizl wrote:

> a nebo, pokud vladnete nekterym programovacim jaykem, si poridte skripta z
> CVUT pojednavajici prave o neuronovych sitich a jejich implementacich a
> zkuste si to napsat. Neni to az tak slozite ...

Toto ja umim, ale hw reseni je hw reseni. Ted nevim, jestli jsem spravne
pochopil puvodni prispevek. Myslel jsem, ze je rec o uz pripravene
neuronove siti, natrenovane na urcity problem, vypalene natvrdo do hw.
Predpokladam, ze hradlova pole v te dobe jeste nebyla.

> Jestlize znate jeste nejakou jinou dostupnou literaturu, rad se poucim ...

Podud by se jednalo o umelou inteligenci obecne, ne jen o neuronove
site, tak na ceskem trhu je k dostatni toto:

Umela inteligence I, II, III od nakladatelstvi Academika
Neuronove site z Matfyz press (to jsem zatim marne shanel, takze pokud
by nekdo vedel, kde se to da koupit, dejte mi vedet na email)
Evolucne algoritmy ze Slovenske technicke university v Bratislave (spis
geneticke algoritmy)

--
orm