jak zabit invertor u Blackout Buster UPS?

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Čtvrtek Červen 26 14:19:47 CEST 2003

Petr Stehlik wrote/napsal:
: Zdar,
:
: mam u serveru Blackout Buster 1200 (je to UPS, malicka, hezka), ktera ma
: sice SW pro Linux primo od vyrobce, ale je to nejaka Qt 2.x aplikace,
: takze jsem ji ani nerozjel (v konzoli - neni divu).
:
: Po chvili hackovani se mi podarilo rozchodit genpower, umim vsechno, jen
: ne UPSku vypnout. Nekde na internetu jsem vcera zachytil, ze tato UPS se
: nevypina mavanim obvyklym DTR/DSR, ale ze se da vypnout poslanim znaku
: (tedy asi reaguje na Tx). Zkousim to pres genwrite i jinak, ale nedari
: se mi.

    To sice nemám, ale pokud k tomu máte aplikaci v Qt a někde jede
(doufejme), tak zkuste středně pokročilou magii, otevřete nějakou
trubku či použijte strace a nechte podívejte se, jak to dělá ten
originální program. Nic lepšího mne nenapadá.

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>
system disaster
"Znaménko za řečnickou otázkou se časem změní na vykřičník."
        -- S.J.Lec