ctecky pametovych karet

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Čtvrtek Červen 26 14:19:49 CEST 2003

Peter Cernoch wrote/napsal:
: Hezky den vsem,
:
: mate nekdo zkusenosti s rozchazenim ctecek pametovych
: karet (CF, SM a pod.) pripojitelnych na USB?
:
: Napr. (nabidka THD) "6 IN 1 CARD READER + 2-PORT HUB" a pod?
:
: Zajima mne jestli nekomu neco podobneho uz funguje,
: s cim jsou problemy, cemu se vyhnout...

    Většina těch čteček jsou prosté USB storage, takže na Linuxu bez
problémů (za což ale neručím). Zažil jsem i stav, kdy to na mém
notebooku (Debian) jelo a na kolegově (W2K) nejelo bez větší magie.

    Pokud máte možnost vyzkoušet, tak stačí do jádra přihodit modul
usb-storage a mít podporu SCSI disků.

   S pozdravem

Věroš Kaplan
--