Ako na dependencies pri RPM

Martin 'Megac' Mokry megac na vupu.sk
Čtvrtek Červen 26 14:45:01 CEST 2003

On Thu, Jun 26, 2003 at 02:35:26PM +0200, Tibor Pittich wrote:

> to nie je najstandardnejsia poziadavka, takze zrejme to bude mozne iba
> pomocou wrappera, pripadne mozno modifikaciou makra, ktore kontroluje
> zavislosti, vid /usr/lib/rpm/rpmmacros
Ak to nepojde inac tak skusim toto ...

> stiahnut balik, ktory toto poskytuje a nainstalovat ho pomocou
> rpm -ivh --justdb balik.rpm cim sa iba doplni do rpm databazy..
A bez stiahnutia toho balika to nejak nejde ?

Alebo: pri instalacii Kylixu 3 OE sa to musi nainstalovat tym "setup.sh"
alebo postaci len manualne nainstalovat tie 3 rpmka ktore sa nachadzaju
v setup.data ?

--
Martin Mokry a.k.a. Megac
Work: Network administrator @