lowercase filenames

Pavel Kraus pavel.kraus na matfyz.cz
Čtvrtek Červen 26 18:38:46 CEST 2003

> existuje nejaky jednoduchy prikaz na lowercase vsetkych
> nazvov suborov v adresari a jeho podadresaroch?
> mam tu rozbaleny ZIP s par tisic suborami a vsetky
> su uppercase a pre mna nepouzitelne. nasiel som
> len nejake programy ktore robia lowercase, ale naco
> ist na to rovno s buldozerom, ked iste existuje nieco
> jednoduchsie, alebo nie???

Myslim, ze uz jsem to sem kdysi posilal, ale to je jedno.

Pro jeden soubor:

#!/bin/bash
new=$(/bin/echo $1 | /usr/bin/tr [:upper:] [:lower:] )
/bin/mv $1 $new

Pro vice souboru tehle script volat pomoci parametru -exec prikazu find.

--
Pavel Kraus
GPG/PGP FP: 982B E56B 1372 FD2A AA14  9A7D A35F 7B2C 1275 9D7F