pop3 v kernel 2.4

Ing. Pavel Janousek Janousek na FoNet.Cz
Pátek Červen 27 12:29:15 CEST 2003

	OK beru, i ja nekdy potrebuju do drzky (teda obrazne staci)..:-)

Muj /etc/xinetd.conf obsahuje (RH 7.3 - vim, psal jsem o jine
distribuci, proto jsem take smazal jizlive poznamky o rpm -ql
apod...:-))):

#
# Simple configuration file for xinetd
#
# Some defaults, and include /etc/xinetd.d/

defaults
{
        instances               = 60
        log_type                = SYSLOG authpriv
        log_on_success          = HOST PID
        log_on_failure          = HOST
        cps                     = 25 30
}

includedir /etc/xinetd.d

	Pokud Vas neobsahuje poznamku nahore (coz stacilo cist, ale
mozna ji nemate), tak urcite obsahoval ten includedir... - pokud Vas ani
to netrklo, pak Vam zrejme neni pomoci..:-)))))