Again: r00t.cz r00ted

Pátek Červen 27 13:52:36 CEST 2003

On Fri, Jun 27, 2003 at 01:31:08PM +0200, David Rohleder wrote:

> No ja tedy nevim, jake teorie mas na mysli, ale autor napsal, ze linux
> neni bezpecny. Ukazal to na nekolika prikladech, evidentne
> pravdivych. Tak o co jde? Linux proste neni bezpecny. O tom prece
> nemusime diskutovat. Kazdy se o tom muze presvedcit, kdyz si necha
> posilat alespon nejake security announce.

Neslo o clanek samotny, ale o to, co k jeho napsani vedlo. Tim je reakce
mimo misu a placete na spatnem hrobe.

> :-| no jo, to bys snad ani nebyl ty, kdyby jsi se neotrel o jistou
> osobu. Nicmene neco takoveho do slusne diskuse nepatri.

Otiram se o pokusy udelat z nekoho menecenneho jen proto, ze pise o HDD
na Zive nebo o pokusy odstranit nepohodlne diskuze zavedenim bodovani,
ktere bude delat jiste "nestranny, erudovany Velky Bratr". Jsou to
jednoducha reseni, ktera nefuguji (protoze budou vzdy subjektivni) nebo
vedou dalsim extremum. A otru se o kohokoliv bez ohledu na jeho zasluhy
nebo prislusnost k cemukoliv (pokud k tomu bude duvod).

Nejlepsi je pak videt horlive zastance Janikova navrhu, jak se popeli v
extra dlouhem threadu o nicem a pritom tvrdi, ze "ten jejich" thread
neni to, co mel Janik na mysli, ale ostatni ano (aniz pritom chapou, ze
protestuji prave proti podobnemu subjektivnimu hodnoceni).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz