volne miesto na xfs

Aben Siatris aben na webcom.sk
Pátek Červen 27 15:16:03 CEST 2003

stala sa mi dnes s xfs zvlastna vec. dochadzalo mi na nom
rapidne miesto tak som zmazal par suborov o celkovej velkosti
asi 500Mb a s volnym diskom sa nic nezmenilo az mi doslo uplne.
viem o tom ze pokial niektore programy uzivaju niektore filesy
tak sa uvolnenie miesta neprejavi hned.

restartol som teda a miesto stale ziadne. tak som zmazal
opat nejake subory a miesto sa uvolnilo.

zdalo sa mi to divne tak som sa rozhodol ze spravim nad
tym xfs check pomocou fsck. odmountoval som ho
spravil som fsck /dev/hdb7 a on ani nepipol. teda
presne povedane vyhodil na mna

[root na Aben aben]# fsck /dev/hdb1
fsck 1.32 (09-Nov-2002)

takze uz ozaj neviem ako dalej. vie niekto co
je vo veci?