XFS patch

Dan Bar Daniel.Bar na seznam.cz
Sobota Červen 28 02:18:02 CEST 2003

Jan Kasprzak napsal(a):

> 	Asi nejlepsi je pouzit jadro Alana Coxe, ktere obsahuje XFS
> a pritom jde opatchovat nad 2.4.21 bez problemu (a taky se o ne nekdo
> zodpovedny stara :-).
>
> 	Chystam se v nejblizsi dobe upgradovat ftp.linux.cz na 2.4.21-ac,
> uvidime jak se to bude chovat.
>
> -Y.

O ac kernel patches slysim poprve. Neco jsem si ted nasel pres googla,
no jen pro jistotu:

- to co je v adresari
http://www.kernel.org/pub/linux/kernel/people/alan/linux-2.4/2.4.21/
jsou teda patche proti Vanilla jadru - tedy release verzi? (soubor
patch-2.4.21-ac4.gz jako nejaktualnejsi pocitam)

- pokud uvazuju o pouziti na produkcnich serverech, ma to opravdu smysl
pouzit 2.4.21 + ac4 patch a nezustavat u overeneho 2.4.19 + XFS 1.2 patch ?

- Resp. i kdybych neuvazoval o XFS, pak se da rici ze Vanilla kernel +
patche Alana Coxe je vzdy lepsi cesta ? Jasne ze je reseni pouzit jadra
od distributoru (Gentoo, Suse, Mandrake), ale rikam si, ze tam je mnohdy
takove mnozstvi patches, ze je snad lepsi zustat u holeho jadra s temi
nejnutnejsimi patches. Je to preci jen lepe otestovane. Agree ?

Dik,

Dan