Asus P4PE problem se zvukem

tomasini linuxkonf na seznam.cz
Sobota Červen 28 12:25:19 CEST 2003

Zdravím všechny a poprosím o pomoc.

Mám následující problém, moje základní deska Asus P4PE má integrovanou
zvukovku s chipem ADI AD1980 6-chanel audio CODEC.

Mandrake resp. hardrake ji detekuje:

Dodavatel: ?Intel Corporation
Alternativní ovladače: ?snd-intel8x0
Sběrnice: ?PCI
Identifikace sběrnice: ?8086:24c5:1043:80b0
Umístění na sběrnici: ?0:1f:5
Popis: ?ICH4 845G/GL Chipset AC'97 Audio Controller
Modul: ?i810_audio
Třída médií: ?MULTIMEDIA_AUDIO

Zvuk jede, ale musím mít připojeny reproduktory na vstup pro mikrofon.
Bude to nejspíše způsobeno tím že zvukovka dokáže jet 6-channel. Chtěl
bych se zeptat jestli jde někde definovat na který výstup má u takové
zvukovky zvuk jít a jestli jde volit režim přehrávání zvuku (např.
rock,dance,room atd.) tak jak to vidím u ovladačů v nejmenovaném OS :o)

Díkec.