vim a klavesa insert

Pavel Kysilka goldenfish256 na centrum.cz
Sobota Červen 28 15:06:05 CEST 2003

On 28-06-2003 14.42 +0200, Petr Sigut wrote:
> Dobry den,
zdravim,
> Nainstaloval jsem si dist. Slackware 9.0 a ve VIMu mi nefunguje klavesa
> INSERT. Jak v textovem rezimu tak pod Xwin v ruznych terminalech (rxvt,
> konsole, xterm...) ale treba v mc funguje. Zkousel sem hledat pricinu a
> nasel jsem jen soubor /etc/inputrc ale nevim co do neho mam uvest, v
> zadne jine distribuci mi to nedelalo.
predem upozornim, ze toto reseni neni idealni vzhledem k vasi otazce.

pouzival jsem klavesu insert nez jsem prisel na to, ze rychlejsi je
prepinat se mezi danymi mody pres klavesove zkratky i,I, u, U,a, A.
klavesa "INSERT" je precijenom "moc daleko" od klavesnice mist na klavesnici,
kde se nejvice pise.

:ju - nic tam neni chybne ?  ( :h jumps)

vice o techto zkratkach treba na http://www.abclinuxu.cz - Editor VIM prakticky   .mely by tam
byt i nejaky odkazy a tam by se to mohlo nechat najit a v diskusi pod
clankem tam nekdo ve slacku neco resil podobneho.

> Diky

 zatim
   goldenfish