MDK9.1 + ACER ASPIRE 1300

David Peterac peters.al na volny.cz
Sobota Červen 28 15:28:43 CEST 2003

Dobry den,

Resil nekdo problem MPlayeru na MDK9.1 na tomto notebooku.
Notebook bezi na AMD ATHLON 1400 a videokarta je VIA ProSavage.
Po uspesne kompilaci MPlayeru0.90 pri spusteni dostavam fatalni hlasku
ilegalni instrukce.Bezi MPlayer na MDK9.1?

Funguje nekomu wine pod MDK9.1? Nedari se mi natahnout knihovny dll a
nasledne wine zastavi/ KERNEL.DLL nenalezen,kernell32.dll nenalezen a
podobne, je toto mozne nastavit v wine.conf??

Funguje nekomu ukazatel baterie v Gnome2.2 na notebooku.
Na MDK9.0 a ted na MDK9.1 me hlasi baterie nenalezena.Da se to nekde
konfigurovat?

Zdravi David