pasky DAT - kompatibilita DDS2 a DDS4

Vaclav Dvorsky hufhendr na sendmail.cz
Sobota Červen 28 15:29:00 CEST 2003

Petr Simek napsal(a):

> Nemuze tam byt problem jen ve velikosti bloku ?

Muze. Myslel jsem, ze mechanika DAT takove veci sama pozna a prizpusobi
se. Bohuzel mam ted pristup jen k prvni zminovane mechanice, takze nevim
jak jsou nastavene ostatni.

Jaka velikost bloku je idealni pro pasky DAT DDS2 (90 - 120m) a zalohy
velkeho mnozstvi beznych souboru cca 750MB?
Jsou jeste nejake dalsi parametry, ktere by mohly byt podstatne pro
citelnost zalohy v jinych DATkach?
Pri stejne velikosti bloku a pouziti pasky DDS2 je zaloha vytvorena v
mechanice DDS4 citelna i ve starsich DDS2?

mt -f /dev/nst0 status
SCSI 2 tape drive:
File number=0, block number=2116224, partition=0.
Tape block size 512 bytes. Density code 0x13 (DDS (61000 bpi)).
Soft error count since last status=0
General status bits on (1010000):
  ONLINE IM_REP_EN

--