Akceleracni proxy

Neděle Červen 29 01:27:18 CEST 2003

On Sat, Jun 28, 2003 at 05:50:01PM +0200, EHP wrote:

> Nad hlavickama co posila klient nemam absolutne zadnou kontrolu - ty muzou i
> nemusi byt s if-modified-since apod.
> Soubor ktery se zobrazuje (index.php) byl stary uz nekolik dni, zkusil jsem
> touch - squid vratil i potom soubor z cache.

Je otazka, zda se ten Squid vubec pokusil spojit s tim serverem, nebo ma
na disku spatne ulozene a vypoctene moralni stari (a proto na nejake
overovani kasle). Nicmene se mi obcas stava, ze takhle blbne a mam
pocit, ze to delaji jen nektere verze.

V kazdem pripade muzete Squidovi rict, ze *.php cachovat nema.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz