problem so sambou - hladna na pamat?

Martin Púčala martin.pucala na post.cz
Neděle Červen 29 01:50:07 CEST 2003

zdravim,

obcas potrebujem stiahnut nejake subory cez sambu. namontujem teda
smbmountom. niekedy stiahnem, niekedy nie, ale relativne casto sa stava,
ze sa neda ani za nic odmontovat (umount -f nepomaha). navyse vypis
otcovskeho adresara toho adresara, kam mam namontovanu sambu... ako to
povedat - nefunguje? fakt netusim, co robi. pocitac takmer zatuhne. z
xov sa mi podarilo prepnut do konzoly, kam sa vypisovali nejake
staznosti o nedostatku pamate. to dava zmysel - samba zacne byt hladna,
zerie pamat, swapuje sa... az dojde aj swap.
pouzivam debian woody, casto updatujem zo serucity.debian.org. napadlo
ma dat sambe hard limit, ale v podstate neviem limit coho presne v
/etc/security/limits.conf.

vopred diky,

martin pucala