Gigabit sitovka

Milan Roubal roubm9am na barbora.ms.mff.cuni.cz
Neděle Červen 29 02:30:27 CEST 2003

Kabel se zda ze je v poradku, je to skutecne gigabitovy
kabel, testovano je to jak pres switch tak primo,
switch je 8portovy gigabitovy, zkusim si tu rozjet nejaky
poradny ftp server. Jak jste to testoval? Linux proti linuxu?
Milan Roubal

----- Original Message -----
From: "Dalibor Straka" <dast na panelnet.cz>
To: <linux na linux.cz>
Sent: Sunday, June 29, 2003 1:08 AM
Subject: Re: Gigabit sitovka

On Fri, Jun 27, 2003 at 10:58:39PM +0200, Milan Roubal wrote:
> ano, presne, 2x az 3z - ale sakra PROC? vsechny testy co jsem
> kde videl hazi hodnoty 980 MBit/s apod - viz jiny prispevek
> zde v diskuzi, pri prechodu z 10 na 100 je ten rozdil videt
> neskutecnym zpusobem - tahal jsem na 10 MBit 1,1 MB/s, na 100 Mbitu
> taham 11,3 MB/s (pres ftp), tak proc to nejde na gigabitu???
>     Zdravi
>     Milan

Zkontrolujte kabel, jestli neni nekde moc ostre ohnuty. Jestli je to
skutecne kabel pro 1Gbit. Taky to muze byt tim bazmekem(switchem), pres
ktery to jede. Na optickych 1Gbit nemam problem, zkousel jsem pres dva
switche (Nortel Passport a Foundry ServerIron) tahat pres FTP. Nestihalo
raidove pole. Je uz starsi. I tak jsme protlacili prumerne 60MB/s. Server
se dvema 1Gbit on-board jsem nemeril.

-- Dalibor Straka