Akceleracni proxy

EHP ehp na s4u.cz
Neděle Červen 29 11:56:51 CEST 2003

> 1. Mezi casovymi udaji z obou odpovedi je znacny rozdil (i po zapocteni
>    +740 s...viz bod 2) a Squid je znacne pozadu (nebo naopak jde dost
>    napred). Jak jsou nastavene hodiny na obou pocitacich?

Byly to dva ruzne dotazy v chvili po sobe. Ted jsem mel squid i apache na
jednom pocitaci takze hodiny by mely byt stejne.

> 2. Hlavicka Age ukazuje, ze stranka je v kesi Squidu uz 740 sekund,
>    cili 12 m 20 s. To rozhodne nevypada jako "nekolik dni stara odpoved".
>    Na druhou stranu je to mnohem vic nez 30 sekund tvoricich rozdil mezi
>    Expires a Date. Urcite nemate Squid nakonfigurovany s nejakou minimalni
>    dobou, po kterou drzi udaje v kesi bez ohledu na okolnosti?

Jedine co by to mohlo ovlivnit je podle me refresh_pattern a ta ma minimum na
0. Nekolik dni se nemenil ten soubor, ale vysledna stranka ano. Navic ten
squid se ani nepodival jestli se ta stranka zmenila a rovnou ji vratil z
cache.

> 3. Odpoved Squidu je HTTP 1.0, ackoli dotaz i "originalni" odpoved
>    od Apache je 1.1.

To by podle me nemelo mit nejaky velky vyznam - a ani nevim jestli to jde
nejak zmenit.

> 4. Proc vubec nechavate ty stranky ukladat do kese, kdyz do nich
>    strkate cookie?

Ta cookie se posila automaticky z php ale nema zadny vyznam.

> 5. Hlavicka Cache-Control zna podle RFC 2616 direktivy no-store a
>    no-cache, ale nikoli jejich "antonyma" store a cache. Totez plati
>    pro Pragma: cache.

Ty skripty jsem nedelal ja, vzkazu to vyvojarum.

EHP