Divne hlasky cronu

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Neděle Červen 29 14:48:56 CEST 2003

Dne Sun, Jun 29, 2003 at 01:56:02PM +0200, Kovar Jan napsal:
> Dobry den.
>
> Logwatch mi posila ve vypisu asi padesat radku z cronu, kde je porad to
> same:
>
> error (can't vfork)
> error (can't vfork)
>
> Nevite, co to muze znamenat? V cronu mam jen jeden radek a to, co ma
> provest, to udela.

No muze to znamenat cokoliv, mas malo pameti, malo mista na disku, malo
volnych pametovych stranek urciteho typu, prekroceny pocet procesu. Proste
jsi nekde narazil na hranici.

Predpokldam, ze ten script se proste obsac nespusti. Nebo se nespusti neco
co on ze sebe spousti. Akorat ze za par minut probehne, takze si toho treba
nevsimnes.

cau
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Pesimista vidi v ementalskem syru jen ty diry.