trafic a Squid

Pondělí Červen 30 00:57:22 CEST 2003

On Mon, Jun 30, 2003 at 12:52:50AM +0200, P. Pivonka wrote:
> Mam sit pripojenou do Internetu pres transparentni proxy, ktera je
> realizovana na Squidu. Jak zjistim kdo kolik "sosa"? Zajima me to jak
> ted hned, tak nejaka statistika. za zvolenou dobu. Potrebuju to v
> nejakem prijatelnem formatu napr IP prumerne vyuziti pasma a mnozstvi
> transferovanych dat. Misto IP, je lepsi kdyby to bralo zaznamy z DNS.

Muzete bud zpracovat log Squida nebo nastavit pravidla na logovani
(treba Ipac-ng):

ftp://ftp.linux.cz/pub/linux/people/milan_kerslager/RedHat-9/RPMS/ipac-ng-1.27-3.9.i386.rpm
ftp://ftp.linux.cz/pub/linux/people/milan_kerslager/RedHat-9/RPMS/calamaris-2.57-1.noarch.rpm

Dalsi odkazy najdete na WWW Squida (http://www.squid-cache.org).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz