hry a podsite

Milan Kerslager milan.kerslager na pslib.cz
Pondělí Červen 30 01:02:06 CEST 2003


On Sun, Jun 29, 2003 at 10:26:54PM +0200, Michal V�rady wrote:
> Zdravim,
> mam nekolik pocitacu v siti - comp1, comp2 (wokna) a server (linux).
> 
> comp1 je "spojen" se serverem bezdratove na siti 192.168.0.x a server s
> comp2 jsou spojeny dratove na siti 192.168.1.x.
> 
> Potreboval bych zajistit, aby se daly hrat hry, ne ze by to ted neslo, ale
> autodetekce serveru (herniho) selhava, takze musim zadat primo IP adresu
> druheho pocitace. U nekterych her - a je jich dost - nelze zadat primo IP
> adresu serveru, ale spolehaji se prave na autodetekci > zatim neresitelny
> problem ???
> 
> Sit bezne funguje, na linux.serveru je samba, vsichni muzou vsechny vzajemne
> pingat, standardni protokoly taky valijou na kterykoli misto v siti...

"Autodetekce" probiha tak, ze dany pocitac vysle broadcast (tj.
192.168.0.255 nebo 192.168.1.255). Takze musite zajistit pruchod
broadcastu skrz ten router. Pokud na serveru nastavite masky
255.255.0.0, zapnete proxy ARP a na stanicich nastavite stejne masky,
melo by to fungovat.

echo 1 > /proc/sys/net/ipv4/conf/all/proxy_arp

Pripadne muzete zkusit udelat z toho serveru bridge.

-- 
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz
                        WWW:    http://www.pslib.cz/~kerslage/


Další informace o konferenci Linux