RedHat 9 loadAVG (memory) leak

Marian Rychtecky linuxcz na mari.cz
Pondělí Červen 30 08:16:16 CEST 2003

Dobry den,
     diky za zajem o reseni problemu. Nejvice pameti (procentualne)
zabira OSPFd (%MEM -> 2.9), pak SSHd a SNMPd. Rekl bych, ze to opravdu
zabira kernel, podle me neni zde evidentni zadny problem s prosesy,
jelikoz OSPFd mame na mnoha routerech, ale jediny dalsi router, ve
stejne konfirugaci (RH 9, OSPF, VLAN) ma take tento problem.

Bohuzel jedine co pomuze je restart a i po restartu je zrejme ubyvani
pameti. Na jednom ze dvou routeru, nemam 2.5x vice swapu, protoze jsem
pridaval RAM az po instalaci (v domeni,ze problem vyresim), na druhem je
cca 2x vice swapu nez RAM.

diky za napady

s pozdravem
Marian Rychtecky

--
  *Marian Rychtecký*
Marian na mari.cz <mailto:marian na mari.cz>

Na Pěšině 281
405 05 Děčín, Czech Republic
http://www.mari.cz <http://www.mari.cz/>