TAR zahada

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Pondělí Červen 30 08:55:15 CEST 2003

Zdravim.
Minuly tyzden sa mi stala zahada, ktoru akosi nedokazem pochopit a ani si
vysvetlit. Cez tar som si kopiroval cele filesystemy a problem nastal pri
pouziti parametru --exclude.

V / som si vytvoril adresar "novota" a pripojil som do neho novy
filesystem.

Skusil som okopirovat adresar roota (/root) avsak s tym, ze nechcem
okopirovat podadresar "zaloha".
Tak som spravil toto:
cd /root
tar -cf - --exclude='*zaloha*' . | (cd /novota; tar -xf -)

Prikaz zafungoval, tak ako mal. (zaloha sa neprekopirovala)

Avsak:
cd /
tar -cf - --exclude='*novota*' . | (cd /novota; tar -xf -)

Toto neslapalo ako som ocakaval. Proste zacal kopirovat aj sam seba.

Nevie niekto, kde som spravil chybu ? Vdaka.

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2