lilo&linux&win

pavel křížek pavelkr na umtn.fme.vutbr.cz
Pondělí Červen 30 10:25:15 CEST 2003

        Mam dva HDD z nichž hda je linux včetně lilo a přidal jsem hdb s WIN98. Po upravě LILO mi nenaběhly WIN98. Zkusil jsem přenest obraz lila lilo -b /dev/hdb (tedy k WIN). Po té mi startne LILO hláškou LI a konec. Co horší. Nedopatřením jsem přišel o záložní boot win, takže mi nepomohl ani FDISK /MBR na obnovení boot WIN98 na hdb.
1. Je vůbec možné ještě data z hdb (WIN) obnovit???
2. Dá se přizpůsobit lilo k bootu ze dvou HDD s win a Linux???
                                                                                Díky P.K.