Asus P4PE problem se zvukem

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Pondělí Červen 30 11:11:48 CEST 2003

Chtěl
:o)

>Mate unmute a nastavenou hlasitost na Headphone?

mam stejny problem. S velkou neduverou jsem poslechl zminku na Inetu o
tom, ze musim konektor strcit misto do vystupni diry do vstupni. Do te
chvile
nez to zacalo hrat jsem tuhle radu pokladal spis za vtip :-)
Nastaveni mixeru na to nema vliv. Zrejme je nejaka moznost jak v
chipsetu
namapovat fyzicke konektory na logicke a driver pro Linux to dela
spatne.

Zdravi
D. Toman