woody, bootovaci disketa a root na scsi

prasek jindrich jipra na seznam.cz
Pondělí Červen 30 11:46:25 CEST 2003

  Preji dobry den,

po instlaci woodyho (jadro 2.4.18bf) na scsi disk (modul dotazen z
diskety s ovladaci) chci nakonec jako kazdy BFU vytvorit bootovaci
disketu.
  Instalator vsak vytvoril disketu s efektem "kernel panic vfs ..." ->
jadro nezna root partici, protoze (po prohlednuti ziram a) na diskete
chybi modul (vubec chybi initrd) pro scsi !
.
Boot disketa pro root partici na IDE funguje, ale to zrovna neni muj
pripad s scsi diskem.

Jak ma BFU primet instalator, aby scsi modul pouzivany pri korektni
instalaci byl strcen na disketu pri jejim vytvareni?

Resp. co jsem pri vytvareni diskety zpackal?
Nechce se mi verit, ze woody to od "prirody" neumi, tak chybu hledam u
sebe.

Chapu, ze lze prekompilovat jadro i s ovladacem, ale nechce se mi
problem preskakovat, obchazet, ci podlezt, ale "echtovne" vyresit tam,
kde je.

Diky za nakopnuti spravnym smerem.
jipra