Secure Digital karty

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Pondělí Červen 30 13:41:33 CEST 2003

> Dobry den.
> Lze se dostat na SD karu PQI 64MB v linuxu? Mam Mandrake 9.1 na
> notebooku Acer TM430, ktery ma zabudovanou ctecku SD karet.
> Po zasunuti
> karty jsem ji nikde v zarizenich nenasel. Musi se nejak
> formatovat pred
> pouzitim?
> Dekuji ,
> BOBO

Nikdy jsem to nemel v ruce, ale pokud vam funguje ta ctecka, tak by se karta
mela chovat jako mass storage zarizeni a mel byste ji najit jako scsi disk.
/dev/sda
Pokud je naformatovana, tak asi bude stacit namountovat: mount /dev/sda1
/mnt/karta (misto /mnt/karta/ muze byt jakykoliv adresar, kam to budete
chtit namountovat) Nenaformatovanou nevim, ale teoreticky by s ni melo jit
zachazet jako s diskem. Takze fdisk vam muze pomoct. Ale to je ciste teorie.
V praxi jsem se s tim nepotkal.

TNX