386 jako server

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Pondělí Červen 30 13:42:48 CEST 2003

On Sun, Jun 29, 2003 at 02:40:28PM +0000, Jiri Petrlik wrote:
> No mozna bych tam sehnal jeste 8MB (celkem 16), to by mohlo stacit. Tu
> databazi tam potrebuju akorat kvuli redakcnimu systemu (jakemusi po domacku
> vyrobenemu) - tedy naroky skoro zadny. Skript v PHP zapise do databaze
> clanek, kazdejch 5 minut cron spusti program v C, kterej pokud se objevi
> novej clanek tak vygeneruje novou titulni stranku a stranku s clankem a to je
> cely. Klient pak nacita statickou stranku.
>
> Jir Petrlik

Ahoj,

386 staci, kdyz pres ni nepujde velky traffic. Web server v pohode utahne,
staticke stranky. Problem s rychlosti PHP by urcite byl, libi se mi reseni
pro automatickou generaci dynamickych stranek kazdych 5 minut. Doporucuji
lehci databazi nez Postgres! Vazne potrebujes Postgres? Tez Slackware je
vhodna distribuce. Ale prosim te, vsechno kompiluj na jinem stroji ;)
(Vlastni zkusenost)

-- Dalibor Straka