lilo&linux&win

oldfrog na volny.cz oldfrog na volny.cz
Pondělí Červen 30 16:52:31 CEST 2003

>A proc by nebootovaly? Pokud mam 2 fizycke disky a v biosu dam poradi bootu
>D,A,CDROM (napriklad), tak mi W98 bootojou z druheho HDD. Pokud mam jeden
>disk rozdeleny na dve partysny a nastavim aktivni tu druhou, opet neni
>problem bootovat odtud. Mam to ale vyzkousene kdyz na HDD byly pouze
>Windows.

win98 z jineho disku obvykle startuji, pokud je v biosu nastaveno, aby z
nej jako prvni bootoval
win98 z druheho a dalsich oddilu na jakemkoli disku startuji obcas s
potizema

hodne zalezi na desce, biosu, typu oddilu atd atd - proc si kompikovat
zivot?
idealni je mit windows vsude jako 'prvni'

OldFrog.