Hromadny uninstall vseho dodatecne nainstalovaneho po instalaci systemu?

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Sobota Březen 1 14:20:59 CET 2003

> existuje nejaky zpusob, jak odinstalovat vsecha rpm-ka, ktera jsem
> instaloval dodatecne po naistalovani samotneho systemu? Existuje nejaky
> zpusob, jak se zbavit aplikaci dodatecne istalovanych pomoci "make
> install"? Muzu nekde vycist, co jsem vlastne naistaloval, kdy, jakym
> zpusobem a podobne? Rad bych proste uvedl svuj system do stavu, ve
> kterem byl hned po instalaci. Zajima mne, zda si system nekde uklada
> informace o instalacich (at jiz RPM nebo "make install") a pokud ano,
> jak toho vyuzit pro reseni shora uvedeneho problemu. Mam RedHat 8.0.

Make install vetsinou instaluje do /usr/local. Budete-li dodrzovat
nasledujici politiku

- ujistite se, ze vse se pridava pouze do /usr/local, pripadne nutne
  vyjimky si nejam poznamenate
- po make install se podivate (napr. find pred a po) co presne vam v
  /usr/local pribylo

tak za predpokladu, ze veci instalovanych ze zdrojaku mate v systemu jen
par a ze to nejsou velke projeky jako treba xfree ci KDE, tak odinstalaci
"make install" programu zvladnete rucne.

-- Honza Houstek