Kterak rozchodit fetchmail?

Matous Jan Fialka Fialka.Linux na seznam.cz
Pondělí Březen 3 00:57:30 CET 2003

Dobry den,

nejprve se musim omluvit, ze obtezuji v konferenci s tak trivialnim
dotazem, jako je ten muj. Jsem Linuxovy novacek, ktery nadto nevi o
poste o nic vic, nez jaky je jeho SMTP server a jake ma e-mailove
adresy!

Chtel bych nejak rozchodil program fetchmail, aby mi stahoval postu z
mych schranek (otazka c. 1), kterych mam nekolik, a to tak, aby se
program po startu systemu automaticky spustil (otazka c. 2), aby
stahoval postu z urcitych schranek vzdy po uplynuti nejakeho urciteho
casoveho intervalu, ktery bych si stanovil (otazka c. 3) a take bych
byl rad, kdyby se posta z jednotlivych schranek ukladala do urcitych
adresaru (otazka c. 4), ktere bych pak mohl prochazet pomoci programu
pine (otazka c. 5).

Bohuzel jsem tento problem nebyl sto resit ani po dukladnem precteni
manualovych stranek k fetchmailu, coz si vykladam tak, ze jsem bud
zcela natvrdly anebo mi chybi urcite znalosti, ktere Vy jiste jiz
davno mate (take jste se ale ucili jako ja nyni).

Predem dekuji za jakoukoli radu. Nejake pekne cteni kazdodenni posty
na konzoli (!), nikoli v X-kach, je totiz jedna z poslednich veci,
ktere mi schazi, abych M$ konecne "kopnul do registru" a zhluboka si
oddechl :)

Dekuji

--
Matous Jan Fialka

Email Linux: fialka.linux na seznam.cz
Private:     matous_jan.fialka na seznam.cz, matous_jan.fialka na post.cz

Snail Mail:  Kamenicka 1/365
             17000 Praha 7, Holesovice
             Ceska republika

ICQ Number:  305749556