DMZ

Vladimir Naprstek vladimir.naprstek na scplyn.cz
Pondělí Březen 3 08:54:15 CET 2003

Milan Vobecký wrote:
> Dobrý den,
>
> rad bych, zda by mi nekdo nemohl poradit s timto problemem.
>
> V DMZ budu mit DNS, smtp,www, ftp postavene na linuxu, ve vnitrni LAN jako PDC win 2000 server a linuxovy server se sambou.
>
> Jak potom nastavit DNS v DMZ pod linuxen - primarni ci sekundarni? Jak nastavit DNS pod win 2000 serverem tak, aby fungovalo spravne active directory - primarni, sekundarni? Jak nastavit klienty, aby vse fungovalo bez problemu?
>
> Za nakopnuti ci nejaky link predem dekuji.

V DMZ bych mel hlavni i zalozni DNS server pro domenu firma.cz. Zde bude
  nadrizenym dns serverem ten od providera. Ve vnitrni siti bych mel
hlavni (i sekundarni) server pro uvnitr.firma.cz. A nadrizenym serverem
bude ten v DMZ. Na firewallu nezapomenout povolit komunikaci na portu 53
mezi temito servery.
A uzivatele ve vnitrni siti se budou odkazovat na DNS ve vnitrni siti.

A je celkem jedno, jaky software pro to pouzijete.

--
Vladimír Náprstek