Jak bootovat vlastni 2.4.18?

Bohdan Milar milar na tyflocentrum-ol.cz
Pondělí Březen 3 12:38:00 CET 2003

On Fri 28. February 2003 09:44, you wrote:

> man mkinitrd

Diky. Uzitecna vecicka.

> Podla toho, ako si to jadro skompiloval.

Nijak. Jde o standardni kernely RH 8.0 (kernel-2.4.18-xxx.i586.rpm, resp.
kernel-2.4.18BOOT-xxx.i386.rpm)

> Vhodnou konfiguraciou :-)

Například?

> Pokial sa dobre pamatam, vim Makefile

A upravit v něm EXTRAVERSION= ještě před zadáním 'make bzimage'.

> System.map, v pripade ze chces mat podrobnejsie reporty o chybach beziaceho
> jadra.

Jak se dá v grubu zařídit, aby se příslušné System.map automaticky přepnulo
(přepsal se příslušný symlink)?

S pozdravem

Bohdan Milar