Desktop na PIII 450Mhz?

Jan Pavlík gandie na rootshell.cz
Pondělí Březen 3 13:24:02 CET 2003

Prijemne odpoledne vsem,
nemam s desktopy moc zkusenosti, proto jsem se rozhodl obratit sem. Mam PIII
450 Mhz, 128MB RAM, 6GB HDD. Nainstaloval jsem bez problemu zakladni
instalaci Gentoo linuxu, ktera beha jak hodinky, Xka a LTSP (Linux Terminal
Server Project).
Problem je, ze klienti mají mit graficke rozhrani, sice staci jednoduche,
ale co nejvice WINLIKE, bohuzel -> plocha, ikonky, lista, "Start" menu,
systray, apod.

Je neco takoveho? Jednoduche, ale pochopitelne pro neLinuxaky?
Zkousel jsem Xpde (www.xpde.com), ale teprve se vyviji.

Dekuji za vsechny informace, muzete psat i na e-mail.

--
Jan PAVLIK
gandie na rootshell.cz, helpline na mujoskar.cz