PHP a Apache

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pondělí Březen 3 19:31:12 CET 2003

Dne po 3. březen 2003 14:25 jste napsal(a):
> dakujem za radu...
> ale moj index.php vyzera takto:
> <?php
>   	PHPInfo();
> ?>
> Taktiez mam php.ini tak ako pisete...
> a stale to nejde. STale chce ten php subor ulozit...
> ???
> M.

Tak se omlouvám, na 99%dotazů proč to nechodí a chová se to takto je na vině
to php.

Co provést skoušku zda php funguje bez apacha ?

php skript.php zda ho spracuje, nebo ne?

Jinak mám RH 8.0 instalace apacha a php z balíčků a po upravě php.ini chodí
staré skrypty normálně.

Server Version: Apache/2.0.40 (Red Hat Linux)
Server Built: Oct 9 2002 08:01:13

PHP Version 4.2.2

V httpd.conf mám

AddType application/x-httpd-php .php .php3

A v /etc/httpd/conf.d/php.conf

# PHP is an HTML-embedded scripting language which attempts to make it
# easy for developers to write dynamically generated webpages.
#

LoadModule php4_module modules/libphp4.so

#
# Cause the PHP interpreter handle files with a .php extension.
#
<Files *.php>
    SetOutputFilter PHP
    SetInputFilter PHP
    LimitRequestBody 524288
</Files>

#
# Add index.php to the list of files that will be served as directory
#
DirectoryIndex index.php3 index.php

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |