bind a chroot

Martin Duda Martin.Duda na hrad.cz
Úterý Březen 4 12:13:33 CET 2003

Pavel Kraus wrote:

Dobry den,

> [...]
>ze je na to HOWTO a nekolik takovych navodu jsem cetl.)
>
>Problem spociva v tom, ze po prikazu
>
># /chrocht/bind/sbin/named -u bind -g bind -t /chrocht/bind
>
>obdrzim hlasku
>/chrocht/bind/sbin/named: error while loading shared libraries: libdns.so.8:
>cannot open shared object: no such file or directory.
>
>Jenze tenhle soubor v /chrocht/bind/lib existuje, prava na /chrocht/bin/lib
>jsou 755, soubor sam je symlink na libdns.so.8.0.1 s pravy 644 a ldconfig
>jsem pred tim vsim patricne spustil (chroot /chrocht/bind /sbin/ldconfig -v).

No ja pouzivam vlastni kompilaci z RedHat-iho rpm-src a nepotrebuji
stehovat so knihovny do chrootu. Dokud jsem pouzival bind8 tak tam ano
tam jsem je vzdy stehoval.

Takze to startuji nejak takto (pouzivam upraveny startovaci skript z
distribuce):

# /usr/local/bind9/chroot/sbin/named -t /usr/local/bind9/chroot -c
/etc/named.conf -u named

Podotykam ze adresar /etc neni /etc standardni ale v chrootu. Takze
struktura adresaru je takto:

/usr/local/bind9/bin
/usr/local/bind9/chroot/sbin
/usr/local/bind9/chroot/dev