MB Intel D845PESV - dotaz na kompatibilitu

Petr Skoda skoda na pleione.asu.cas.cz
Úterý Březen 4 13:28:36 CET 2003

On Tue, 4 Mar 2003, P-A-N-D-O-R wrote:

> Mám doma presne túto dosku, a všetko pod RedHatom 7.3 funguje bez
> akýchkoľvek problémov
>
> Milan

Nemam ted cas hledat nazev nasi desky - ale je tam taky cipset 845,
a s nim mame jeden ale velky problem - a to je integrovana videokarta -
XFree ji zatim neznali a az teprve 4.2.99 z RH81beta ji umel pouzit, ale
neni to zatim zadne vitezstvi - casto zahadne ty Xka spadnou - asit to
neni jeste ono .
Ale pokud nemate VGA na boardu, ta deska nic zleho nevykazuje -
DMA jede OK

Opravdu se mi ale nechce ted otvirat masinu - takze me berte s rezervou

*  Petr Skoda                         Tel   : (323) 649201, l. 361     *
*  Stelarni oddeleni                          (323) 620361, 620136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (323) 620250             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *