Kernel panic

Stanislav Meduna stano na meduna.org
Úterý Březen 4 13:08:41 CET 2003

"Matus fantomas Uhlar" <uhlar na fantomas.sk> wrote in message
news:b42071$fi9$3 na at-vie-newsmaster01.nextra.at...

> ja som to pochopil tak ze by ten LABEL mal citat GRUB a ked najde LABEL
> rovny '/' tak to povazuje za root filestem. ale mozem sa mylit...

To by sice davalo zmysel, ale nevysvetluje to zavislost od jadra.
A zjavne je viac ludi, co na to narazili - vid

http://bugcomm.enbug.org/?mode=browse;project=grub;bug_id=33

Kedysi sa root fs patchoval priamo do jadra a root= nebolo treba.
Nejde to nahodou urobit aj teraz a nemaju to jadra instalovane
tym-spravnym-RH-sposobom (co netusim aky je :-)) niekde
natvrdo ako default?

Zdravi
--
                                                          Stano