PHP a Apache

Marek Hevier ktulu na uhra.mtf.stuba.sk
Úterý Březen 4 14:49:45 CET 2003

hm...tak to som uz zistil aj ja...len ako to tomu apachovi povedat?
lebo ked spusti nejaky php skript prikazom
php nieco.php
tak mi ten php skript zbehne...netusim vsak ako to apachovi povedat aby
to chapal tak ako ma (resp. ja chcem :) sak nechcem od neho nic co
nerobi na druhych pocitacoch :)) )
hm....
M.