wget nedela relativni odkazy?

Ales Nehyba alesus na seznam.cz
Úterý Březen 4 14:18:37 CET 2003

Dobry den,

snazim se stahnout pro offline pouziti jeden web pres wget:

wget -rkp -np -P $HOME -R zip -nH www.neco.cz

vsechno hezky funguje, ale problem je ze linky se misto relativnich (jak
by podle man mely byt pri pouziti -k parametru) prekonvertuji na
absolutni. V /etc/wgetrc jsem k tomu nic nenasel o jinych konfiguracnich
souborech nevim . Kdyz pouziju wget -rKkp tak *.orig soubory maji
relativni odkazy, ale vysledne jsou zas s absolutnimi.

Poradi nekdo co jsem prehledl? Nebo to jde udelat pomoci curl (potrebuji
rekurzivne stahnout obsah adresaru)?

Pouzivam MDK 9.0 a jeho wget 1.8.2

Diky Ales

--
Věděli jste, že kacelář můžete mít zdarma?
?