Hledam konzolovou nadstavbu nad rpm.

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Úterý Březen 4 14:31:38 CET 2003

> Specialne mandrake ma asi uplne nejlepsi(*). Jmenuje se urpmi (a souvisle
> typu urpmi.addmedia, urpmi.update...)
>

> (*) nekomentovat do teto konference prosim ;-)

A kam, prosim? Ona existuje nejaka konference, kde se hodnoti pocet
sprostych slov v prispevku? Co se tyce urpmi, dokazal bych v sobe vybudit
vsechny skryte moznosti :-))

Ale abych jen nekecal. V nekolika MDK < 9.0 jsem to celkem uspesne pouzival.
V 9.0 je to porod jezku do vody, kteremu asistuje misto porodni baby
dedek-hrobnik. Man stranka se v popisu parametru lisi od ostatni dokumentace
(a pravde je nakonec uplne jinde - hodina experimentovani stylem
pokus-omyl...). Funkcnost 00 nic. Never more havrane! Jeste jednou prilet a
umlatim te lopatou!

S pozdravem Zdenek Bohm