odfaxovani dokumentu v .doc

Zdenek SUTR Kaminski xkaminsk na rubisko.ascs.muni.cz
Úterý Březen 4 17:20:47 CET 2003

On Tue, 4 Mar 2003, Petr Balas wrote:

> IMHO cesta nejmensiho odporu jde prez nejaky script na Woknech. Word se da
> docela dobre ovladat prez VisualBasic for Application ci jak se to jmenuje
> a tam zaridit vytisteni na virtualni postscript tiskarnu do souboru. Zbytek
> uz na Linuxu nebude problem.

No me vubec nenapadlo na to jit nejak pres Wokna, protoze to neumim
pouzivat a vubec, ale skutecne vubec, se v te oblasti neorientuji.
Maximalne jako sekretarka, co umi pustit Word, avsak Excel nikdy pusteny
nemela. Jeste si umim nastavit sitove parametry, ale to je tak vse.

Diky za tip, poptam se nasich win programatoru.

 Ta virtualni tiskarna uz bude pochopitelne na linuxu... Predpokladam.
Nebo Wokna umi virtualni tiskarnu? (Smilik neuvadim, protoze fakt nevim,
co Wokna umi...).

 Dnes mi to opravdu nemysli. Cely den se paru s necim v TCL a z toho
"jineho" jazyka mi uz tak nejak jde hlava kolem...

Preji hezky den.

--
Bc. Zdenek Kaminski <xkaminsk at fi.muni.cz>

homepage: http://www.fi.muni.cz/~xkaminsk/
IPv6 router homepage: http://www.liberouter.net/
Key: 0xD7315488
Key fingerprint: 3CB0 8108 CB76 446E 2895 AF33 9B3A 851B D731 5488