Mierne OT: operadny system s r/w podporou NTFS

Petr Balas petr-news na balas.cz
Úterý Březen 4 20:29:34 CET 2003

Peter Surda wrote:

> Halo,
>
> snad to este je pripustne. Hladam operacny system, ktory:
> - ma read-write podporu NTFS

Obavam se ze toto vyrazuje cokoliv mimo WinNT a nasledovniku (2000, XP)

> - vie plne bootovat/bezat z diskety alebo CD

Kdesi jsem cetl, ze existuje Windows PE - melo by to byt prostredi,
v kterem je vytvorena instalace Windows. Melo by to umet bezet z CD
a umet spoustet Win32 aplikace (urcite ne DOS) Ale jak moc to je dostupne
beznemu smrtelnikovi to nevim.

--
Petr Balas (petr at balas dot cz)