Sendmail remote root

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Úterý Březen 4 21:22:42 CET 2003

Peter Surda wrote:
: On Tue, Mar 04, 2003 at 04:21:03PM +0100, Jan Kasprzak wrote:
: > 	A tohle nerikam z povysene pozice uzivatele qmailu, ale jako clovek,
: > ktery vcera do jedne hodiny v noci sedel a upgradoval sendmaily ruzne po siti.
: Ehm, ked to tak dlho trvalo, tak je asi nieco zle. Ja administrujem tucty
: systemov, a na sendmail som vcera potreboval na skoro(*) vsetkych len
: poldek --up -u sendmail
:
	Mozna je treba prestat v dimenzich jen jednoho OS, nebo dokonce
jedne distribuce. Jednalo se o mnoho ruznych IRIXu a Solarisu s tim,
ze hlavim problemem bylo ze puvodni konfiguraci jsem nedelal ja
a s novou verzi jsem musel jeste navic zjistit, co ta puvodni delala
a reimplementovat to aspon priblizne v tech m4-kovych makrech.

	Na RedHatech je to fakt jen rpm -F.

-Y.

|-- If you start doing things because you hate others and want to screw  --|
|-- them over the end result is bad.   --Linus Torvalds to the BBC News  --|