MB Intel D845PESV - dotaz na kompatibilitu

Misu misu na misu.sk
Úterý Březen 4 21:28:52 CET 2003

On Tue, 4 Mar 2003, [ISO-8859-2] Vítizslav (r)ivota wrote:

> Díky všem za poíspivky, u3/4 jsem to objednal.

Mam z tej dosky 3ks :) Vsetky bezia fajn, az na toto:
ked si niekto kompiluje jadro musis si stiahnut posledny acpi patch, inak
acpi nebeha. A ked sa kopiluje zvukovka tak sa musi spravit ako modul a
najprv sa loadne codec a potom ovladac zvukovky, zakopilovana podpora
nebezi lebo sa neloadne codec :(

Inak v tom mam 2ghz proc, hromadu ramky a diskov a vypalovacku... Bezi to
24/7 e neni s tym najmensi problem... Zvladne to toho fakt hodne naraz :)

PS: Samozrejme ze som pisal o vanilla jadre :) Inak variant z onboard
sietovkou (intel) je tiez velmi chodivy a clovek ma o jeden pci slot viac
:)
--
                                                  .  .