ide-scsi modul

kaper kaper na email.cz
Úterý Březen 4 21:32:39 CET 2003

> Já mám v lilo.conf
>
> append="hdd=ide-scsi"
>
> a funguje to mám 2 cdrom - kam píšete to ide-scsi ?
> Spustil jste po aktualizaci lila.conf lilo ? Nebo jiný zavaděč po
> upravě jeho konfiguraci ?
>
> A tady máte chybu
> BOOT_IMAGE=bzImage ro root=303 init 2 hdc=scsi
>
> Parametr má být hdc=ide-scsi ne?

Hledal jsem marne nejaky sluvko k tomu v dokumentaci ke kernelu, ale
nikde nic, pak jsem se vrtal jsem se dobu v SCSI-2.4-HOWTO.gz a je tam
tohle :

A new option added in the lk 2.4 series is of the form "hdd=scsi". This
option seems to have a similar function to the "hdd=ide-scsi" option
discussed above.

dale tomu moc nerozumim, ale myslim si, ze kdyz tu volbu pripisu rucne
za boot-prompt, tak to je to same jako, kdyz to zadam do lilo.conf?
Nicmene to projistotu zkusim i prez to lilo.

		           Diky za odpoved			PKR