hylafax - REMOTE HANGUP na konci prijate stranky

Karel Kral co-as na quick.cz
Středa Březen 5 08:34:30 CET 2003

Dobry den,

Dne út 4. březen 2003 08:57 jste napsal(a):

> Mam podezreni na nejaky timeout ale nenapada mne, kde, co, jak...
> Nemate (nemel) jste nekdo podobny problem ?
> Uvital bych treba i jine funkcni konfiguracni soubory na "podobny" modem

Mozne reseni Vaseho problemu jsem videl v archivu konference na hylafax.org.
Bohuzel to ted nemuzu najit (ja jsem tam hledal pred pul rokem neco jineho).
Zkuste jeste pohledat tam (pokud jste tam jiz nehledal - doporucovali snizeni
a nebo naopak zvyseni jakehosi parametru).

Karel Kral
---