Hledam konzolovou nadstavbu nad rpm.

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Středa Březen 5 09:40:36 CET 2003

> Mam-li v systemu nainstalovane gnupg a potrebne klice, chodi mi urpmi na
> devitkovych mandracich naprosto bez problemu. Lopatou bych do nej nemlatil

Nevim jestli mam nainstalovane gnupg (nejsem ted u toho stroje). Osobne ho
nepouzivam, ale predpokladam, ze pokud ho urpmi potrebuje, mel by byt mezi
temi balicky, ktere si urpmi vyzadal pri instalaci... Pokud nebyl, jeho
minus :-)) Je pravda, ze pri pokusu instalovat jakykoliv balicek pomoci
urpmi to vzdycky nejdriv rvalo, ze signatury balicku nejsou platne
(predpokladam, ze k overeni toho by mohlo byt gnupg treba), ale ani slovo o
tom, ze je neoveril, protoze mu k tomu neco chybi. Jinymi slovy rekl, ze u
nej je vsechno koser, ale ty balicky jsou spatne.
Pokud je ten problem tady, urpmi hlasi jiny problem, nez ma, pak prehazuju
lopatu do leve ruky a do prave beru krompac (spici dopredu) :-)))

> ;-) Osobne jsem nad konfiguraci urpmi zatim jeste nezabil vic casu nez
> jednorazove 20 minut/stroj (a to byla moje stanice, kam jsem cpal
> nestandardni klubove zdroje) aniz bych nasledne citil jakykoliv
nedostatek.

To u me souhlasi pro libovolnou verzi MDK < 9.0.

> Co vam vlastne nechodilo?

Spoustu veci, ale na cem jsem skoncil bylo, ze mne urpmi pri instalaci
jakehokoliv balicku uprostred instalace (kdyz instaloval balicky, na nich
ten instalovany zavisel a par z nich uz uspesne nainstaloval) zarval neco ve
smyslu, ze seznam souboru na cd nesouhlasi s ulozenym seznamem souboru pro
toto cd (vytvorenym par minut predtim!!) a konec. Nepomohlo nic.

S pozdravem Zdenek Bohm